Followers

Tuesday, 3 January 2012

My 2012

2012 da datang...jap je cam baru je smlm 2011..umo pon da makin meningkat.. cam-cam nak buat tapi rasa semua orang mengalami masalah sama...azam tahun lepas extend tahun2012.... yg tercapai alhamdulillah...yg tak tercapai cam me tak leh wat ape la carry je la tahun ni.. tapi rasa tahun lepas tak brape ada target besar...cume cam orang biasa...balik keja g keja jem..jem..bangun awal konon elak jem...same je...arrrggghhhh!!! stress kereta lain-lain pon bole gaduh... tak tgk lg kat ofice and masalah lain...klu da kawen tu lg la...tgk kak aku lg sian...cam-cam hal 2011 dia..harap 2012 lebih berbau harum gitu... hmmmmm
Back to azam 2012 harap nye ada kejayaan besar aku dapat tahun ni... kejayaan ape..nanti kan..hehehe..Nak naik satu level secara bersih...supaya orang ingat sampai bila-bila... Harapan dapat rehat kan mak secara sepenuh nye...sampai dia cakap ape petik jari je fuyyyyoooo...(jangan minta ferari petik jari aku bg yg kecik je la)...huhuhu payah gak tapi selagi da usaha setakat mampu...da sokongan family n kenkawan aku yang tak penah henti sokong aku terutama kakak aku belinda, adik beradik, sedara aku, kawan rapat...dan last berserah...
Harap juga keadaan tambah baik..permikiran, kehidupan, keuwangan dan agama...seiring...memang la taip sape pun bole tapi kengkurang aku da cube letak satu azam baru...daripada tahun lepas main buat je tah ape buat tarak tau...kosong...
Harap juga blog aku d'follow ramai lg org wewewewe da tukar background baru..weeee...

with love...
miza






5 comments:

  1. harap 2012 kita berbau harum semerbak... gitewwww

    ReplyDelete
  2. semoga tercapai apa yang d usahakan... u can do it! :)

    ReplyDelete
  3. heheheheh harap pon cam tu...harap semua org pon dapat ape yg kta mampu...buat takat mampu....

    bu luv u...hehehhe tetibe je... wink**

    ReplyDelete
  4. buja doakan yang terbaik untuk miza.. semoga trus berjaya di dalam semua bidang yang miza ceburi.. :)

    ReplyDelete
  5. Hidup kita tidak akan sentiasa d atas adakalanya d bwh sye harap awk berbyak brrsbar dan bsbr... Tp jgan lpe tau utk akhirat pun kne jalan jugak smue nye kne seimbang.... Asalkn kite jgan jd hamba kpd duniawi.. Semata-mata.... Masalah tetap ada sesiapa pun selagi bernama manusia... Tk kan lari dari masalah apa yg pnting spt apa yg sye katakan td sabar dan bersabar...

    ReplyDelete