Followers

Tuesday, 16 August 2011

Getting old....

Waaaa finally dapat juga buat blog utk diri sndiri...
percubaan pertama,...i like..
Da lewat sehari tapi as long aku igt la...
14hb/08 hari jadi aku  blog ni 15hb/08...
Kire ok la org tanya bole aku bg tau...
"Aku Da blog de".."Kau da"

Mak bg beg makeup..Warna Fav..Pinko
suka sgt baru sehari da full...
kena celebrate hari2 ni baru dapat banyak beg..wee













Ksu wat Kek kat aku sweet la..
senget skit tp sedap oooo.. 
Celebrate kat umah mak wat mee...
aku rasa tu mmg menu utama klu hari jadi sape pon...
 









Dan beli katil..biasa "Q" 2minggu...Cavenzi..
Sampai time on time hari jadi aku...tu syok tu..
Cam Beli hadiah sendiri...tp kak aku rasmi 
takpe bg feel malam pertama..opppss!!







             (Bawa bdk2 g jalan2)              (Dua budak tocik ni mmg exited)

                                                            
Kawan2 lak Wish terbaik...sampai kol 12 reply... 
Tapi aku heppy...
Sb ramai ada keliling aku..with love

9 comments:

  1. tahniah dah berjaya wat blog..tulisan tu itamkan skit, tak pun besarkan skit..x clear ngan background yg colourfull..

    err, sapa la akk mu itew kan..??sungguh hampesh..hehehe

    ReplyDelete
  2. makcik tua dah ada blog . :) selamat hari jadi .

    ReplyDelete
  3. Hehehe first try... T miza adjust ni pakai hp susah... Selamat bkeja ksu hahaha...
    Pakcik amir tq... Hahaha

    ReplyDelete
  4. amboiiiii dah ada blog nampak:))always all the best only just for you my dear...raya ni mai la umah mk mertua aku...aku raya kat sana...nnti klu hg jemput aku p umah hg aku p laaa.....muaaaahhhhh....nurul:))

    ReplyDelete
  5. happy birthday sekali lagi yang yang cuk

    ReplyDelete
  6. nurul:hehehehehe aku jemput kawan aku...hang mai la umah aku eh...
    Mori:hei..hehehe
    Bu lis: makasih...hehehehe

    ReplyDelete
  7. perisik dtg lawat blog sekupu...ngee...
    pandai arr buat blog sama ngan tarikh lahir...senang nak igt :)

    ReplyDelete
  8. ehhehehe ni pon xpndai sgt...bru wat satu..

    ReplyDelete